Lista aktualności Lista aktualności

Nabór na stanowisko: pracownika dz. księgowości na umowę o pracę w celu zastępstwa

I.  Niezbędne wymagania:

1. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne;

2. staż zawodowy minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z księgowością;

3. ogólna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, podatku VAT, podatku PDOP i PDOF;

4. Znajomość przepisów dotyczących ZUS;

5. podstawowa wiedza z zakresu rozliczania wynagrodzeń;

6. biegła znajomość obsługi komputera i oprogramowania MS Office, systemów księgowych;

7. brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na wym. stanowisku;

8. niekaralność sądowa z chęci zysku lub z innych niskich pobudek.

II. Kwalifikacje dodatkowe, mile widziane:

1.   znajomość obsługi programu PŁATNIK;

2.   znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację;

III. Wymagane dokumenty:                                                              

- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym, czytelnym  podpisem;

- CV opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem;

- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje;

- kserokopie  zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach;

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dnia 28.09.1997r. - tekst jednolity: Dz.U. 2016r. poz.922).

IV. Zakres podstawowych zadań na tym stanowisku:

1. prowadzenie księgowości zgodnie z przepisami;

2. dekretowanie i księgowanie dokumentów zgodnie z Planem Kont i Zasadami Polityki Rachunkowości Państwowego Gospodarstwa Leśnego  Lasy Państwowe oraz wprowadzanie danych do systemu informatycznego;

3. ewidencja podatku VAT, sporządzanie deklaracji VAT;

4. analiza stanu kot należności i zobowiązań, naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat należności;

5. uzgadnianie stanów magazynowych wyrobów gotowych;

6. rozliczanie inwentaryzacji wyrobów gotowych, materiałów w magazynie, robót w toku;

7. naliczanie wynagrodzeń i rozliczenia z ZUS i US.

V. Umiejetności:

1. Od kandydata/tki oczekujmy:

   - wysokiej kultury osobistej;

   - odpowiedzialności, rzetelności, uczciwości;

   - dyspozycyjności i dużej motywacji do pracy;

   - umiejętności dobrej organizacji pracy;

   - umiejętności pracy w zespole i pod presją czasu;

   - zdolności analitycznych.

VI. Termin i miejsce składania dokumentów:

1. Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Ośrodka od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, lub przesłać pocztą na adres: Ośrodek Techniki Leśnej, ul. Przemysłowa 2D; 63-200 Jarocin w terminie do 15.11.2016 roku do godz. 15:00; decyduje data wpływu - w zaklejonych kopertach z dopiskiem : "Nabór na zastępstwo na  stanowisko księgowej/księgowego w OTL Jarocin".

Na kopercie w lewym górnym rogu należy zamieścić adres korespondencyjny kandydata.

2. Dokumenty aplikacyjne przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane (nie wezmą udziału w dalszym postępowaniu rekrutacyjnym).

3. W przypadku przesłania dokumentów pocztą, decyduje data i godzina wpływu dokumentów do sekretariatu OTL Jarocin.

4. Aplikacje złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

5. Informacji na temat naboru można uzyskać pod nr telefonu (62) 7498048.

Dodatkowe informacje:

1. W wyniku analizy i oceny przedstawionych dokumentów na rozmowy kwalifikacyjne zostaną zaproszeni wyłącznie kandydaci wybrani przez Komisje rekrutacyjną, którzy zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo w terminie do dnia 21.11.2016 roku.

2. Zatrudnienie nastąpi z dniem 01.12.2016 roku na pełen etat, na umowę o pracę na zastępstwo.

3. Ośrodek informuje, że złożone dokumenty aplikacyjne kandydatów , którym nie zaproponowano nawiązania stosunku pracy, można będzie odebrać osobiście w OTL Jarocin w biurze nr 14. OTL  nie odsyła złożonych dokumentów. W terminie 30 dni od daty zakończenia rekrutacji, dokumenty nie odebrane, zostaną zniszczone.

4. Dyrektor Ośrodka zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru na każdym etapie bez podawania przyczyn.