Przygotowanie i konserwacja dróg
Platforma do przewozu walca PT-WBR
Podwożenie wału WBR na platformie ma na celu przyspieszenie jego przemieszczania w rejonie prowadzonych prac oraz uniknięcie uszkodzeń w drogach utwardzonych w miejscach gdzie występuje konieczność pokonania takich odcinków (w tym również na utwardzonych placach manewrowych jednostek LP).
Platformy PT-wbr przeznaczone są podwozu na dłuższych odległościach wałów WBR do wykonywania prac technologicznych przy remontach i budowie dróg gruntowych na obszarach leśnych. Podwożenie wału WBR może odbywać się po drogach gruntowych (w ramach obszarów leśnych) oraz sporadycznie – z zachowaniem szczególnej ostrożności – po drogach publicznych. Ograniczony prześwit pod ramą platformy ogranicza możliwości pokonywania nierówności poprzecznych i wzdłużnych na trasie przejazdu.
POBIERZ KARTĘ KATALOGOWĄ
Platforma PT-wbr przystosowana jest do współpracy z ciągnikami rolniczymi wyposażonymi w:
- dolny zaczep transportowy (do platform 1-osiowych) lub tylny TUZ kat. 2,
- złącza hydrauliczne – napęd siłowników na platformie,
- złącze elektryczne – oświetleniowo-sygnalizacyjne.
- złącza pneumatyczne – hamulcowe; układ dwuprzewodowy
Masa platformy (podwozia) |
1 155 kg |
Ładunek max. – wał WBR |
5500 kg |
Długość |
4 355 mm |
Szerokość ze światłami obrysowymi |
2 300 mm 2 330 mm |
Wysokość |
1 390 mm |
Prześwit pod tylną częścią ramy |
280 mm |
Ilość kół jezdnych |
4 |
Ogumienie |
200/40-14,5 |
Instalacja elektryczna |
12 V |
Prędkość przejazdowa max. |
20 km/h |
Minimalna moc ciągnika |
70 kW (95 KM) |
Wymagane ciśnienie w instalacji hydraulicznej |
Min. 16 MPa |